min bloggberättelse del9

ehh....jaa jag tror att vi kan vara hemma hos dig sa jag lite orligt. Vi gick upp till Molajas rum. Det var stort och mycket små kravs på golvet som papper,pennor,halava glass pinnar och mycket mer! Vad ska vi göra frågade jag? Vi kan rita eller pyssla och äta glass? Okej! Mojala sprang ner för att hämmta glassen jag stannde kvar för att titta på alla hennes saker. Hon hade många saker. Det här verkade vara en rik familj. Mojala kom upp med två gröna och oranga isglassar. Vi ritade och pysslade i tre timmar och vi pratade inte nånting förutom när någon frågade om saxen nårga gånger. När jag kom hem frågade mamma som vanlogt hur det hade varit? Bra sa jag. Maten är klakr!!!!! VALEJA TA MED DIG REMO NER!!!!!!!! Jag åt bara några pankakor och sedan gick jag upp. Det var inte särkilt sent men jag hade ändå lust att gå och lägga mig. Jag gick och borstade tänderna och tog på mig min rposa blommiga pjamas jag låg och läste väldigt läönge det var det ända jag kunde hitta på. Mamma kom och sa godnatt och sovgott sedan var det plötsligt morron och jag gick till skolan som vanligt och när jag kom hem gick jag till Mojala. Hon hade tre små hamstrar som hette Nillo,Nilla och Nillve och en hund som hette Buster och två papegojor som hette Hundratre och Tjutiotvå. Vi hade inget att göra så vi gick hem till mig. Där läste vi några av mina gammla seriè tidningar!!!!!!!!                                                            FORTSÄTTNING FÖLJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0