Min bloggberättelse del10

Nästa morron var det onsdag! Varför kunde det inte vara fredag? Eller ännu bättre helg!!!!!!! Nu var jag ttrött på att gå upp så tidigt! Våran skola började klockan halv åtta på mårgonen. Mojala var med en annan kompis men jag fick vara med. Hennes kompis hette Fanamia och hon var inte särskilt intresserad av vem jag var hon sa hej och sedan syntes hon inte så mycket. Men när jag gicg hem så var hon lite mera glad. Men var är mamma???? Tänkte jag när jag kom hem! Mamma kom inte hem på kvällen heller! Jag frågade alla andra men dom ville inte svara! Jag trodde att det var nått roligt men.......... När mamma kom hem så hade hon inte med sig Remo! Jag undrade vad som hade hent! Remo hade hammnat på sjukhus för att han inte kunde andas. Jag kände hur gråten kom upp ur halsen jag mådde illa och hade ingen lust att finnas!!! Remo kunde vara så störande men han och Samo var världens bästa lillebröder!!!! Hur kunde det här hända jag bara ville atthan skulle vara hemma och skrika som vanligt men jag fattar bara inte om jag klarar av att han är på ett sjukhus.        FORTSÄTTNING FÖLJER!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0