min blogg berättelse Del 5

Jag kunde inte sova! Mitt rum var för varmt och när jag tog av täcket blev det kallt! Just nu ville jag att Remo skulle börja skrika! På morgånen var jag jätte trött. Jag vacknade inte förren Remo hade börjat skrika! Jag gick ner och matade Remo sedan ritade jag en bild på ett öppet hav. Jag satt och badade. Jag la Remo i hans säng. Så fort han somnatt skulle jag hoppa in i dushen. Det var kallt ute men det regnade inte. Så fort jag var klar väckte jag Remo och tog fram den lilla asken med action figurer! Remo bruckade tycka det var roligt men inte nu! Vad e det lilla gubben sa jag tyst. Han började gråta och ville ha mer mat! Jag gick ner och gorde välling. Efter att Remo hade fått sin välling var det dags att gå ut med Milla och Remo. Jag var iskall och det var ingen ute idag heller! Bara några panschoärer med sina hundar! När vi kom in så gav jag Milla mat och satte mig med Remo i soffan. Jag blädrade länge mellan alla nio kanalerna. Det fanns inget som jag ville se! Till slut så bara stanade jag på nyheterna!
FORTSÄTTNING FÖLJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0