jag vill se breacking dawn!

breacking dawn borde vara jätte bra föresten såg jag camp rock två den var super bra och vill bara se den fler gånger se den snälla hoppas ni tycker den var lika bra som jag tycker XP men iallafall jag e bara så trött jag måste flytta igen! jag ska flytta till Sävar nu bor jag i norum! Vi ska bo i hus! fasst vi gör det nu ock¨å men bara så att ni inte trodde att jag skulle bo ilägenhet! Men vi ska ha en liten in flyttnings fest då om ni vill komma så bara säg i komentaren! fasst bara sådanna som gick i  min förra klass!hihi!XP


Kommentarer
Postat av: Lisamarie

jag vill oxå se breaking dawn, längtar som satan tills den kommer !

2010-09-19 @ 11:08:53
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0